Adopcja Zuzy z fundacji AST

Chciałam wam przedstawić nowego członka rodziny - oto Zuza. Zuza jest amstafficą, którą adoptowałam z Fundacji AST, która ratuje i pomaga niechcianym zwierzętom. 











Zanim Zuzia trafiła do nas musieliśmy przejść wizytę adopcyjną, która zakończyła się pozytywnie. Dostaliśmy zielone światło i mogliśmy wyruszyć do Radomskiego schroniska po nią. Podróż trwała ponad 3h, do przejechania było mnóstwo kilometrów. Ale czego się nie robi z miłości! 

Powyżej możecie obejrzeć film przedstawiający adopcję Zuzy.
Zdjęcia są autorstwa pani Katarzyny Kordowskiej, prezes fundacji AST.

23 comments:

  1. gratuluję, pies wprowadza duużo radości do życia codziennego :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładnie zrobiłaś adoptując takiego pieska po przejściach. Szczerze się wzruszyłam. Oby takich ludzi jak Ty było więcej! :)

    ReplyDelete
  3. I love your blog! This post is awesome!
    Check out my blog, write your opinion and maybe...follow?
    Where are you from?

    ReplyDelete
  4. ooo adopcja pieska, cos genialnego z twojej strony ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. miłość do psów po prostu :)

      Delete
  5. Zuzia jak widac na filmiku jest zdecydowanie pocieszycielką :) Jest piękna i urocza! Ja też jestem psiarą i nie wyobrażam sobie teraz życia bez psa odkąd posiadam takiego czarnego diabła Covera!

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  6. Cudowny piesek! <3 Masz bardzo wielkie serce ;)

    ReplyDelete
  7. Piękny piesek! Też miałam kiedyś amstaffa :) W moim wypadku wyglądał grooooźnie, a był potulny jak baranek :)

    ReplyDelete
  8. Jaka ona kochana! Mój psiak też jest dla mnie największym szczęściem. Nie oddałabym go za nic na świecie. To niesamowite, jak takie małe stworzenie może sprawić nasz dzień piękniejszym. Merdający ogonek mojego psa to dla mnie uczucie ciepła w sercu ;).

    ReplyDelete
  9. Cudna Ona <3 Szacun :)
    http://livingwithpepe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. szczęśliwy piesio:)aż mi łezka popłyneła jak obejrzałam filmik....kocham zwierzaki:)

    ReplyDelete
  11. jaka piękna!:)uwielbiam Cię za to!jesteś cudownym człowiekiem!też miałam psiaka ze schroniska i był najukochańszym i najwierniejszym towarzyszem jakiego można sobie wymarzyć.życzę Wam obu powodzenia!:)

    ReplyDelete
  12. Kochana :). Dobrze, że są jeszcze na świecie dobrzy ludzie :). Ja psiaka w domu już mam ale robię w internecie ogłoszenia bezdomniaków i wspomagam schronisko karmą :).

    ReplyDelete
  13. Cudna jest! Świetnie, że znalazła dom i że Ty jej go dałaś! :-)

    ReplyDelete
  14. Gratulacje! Piękny pies i Twoje ogromne serce! Dobrze, że są na świecie jeszcze dobrzy ludzie.

    ReplyDelete