Must have

MUST HAVE, czyli moi ulubieńcy, a dla was lista sprawdzonych produktów w które warto zainwestować pieniądze. Wybrałam dzisiaj dla was moje ulubione produkty do codziennego makijażu.


Róż do policzków Sleek, Antgue Vintage
Według mnie jest to idealny odcień na jesienno-zimowe dni. Idealnie pasuje nie tylko do mojej karnacji, ale do całego typu urody. Róż jest dobrej jakości, bardzo długo się trzyma, nie zapycha. 
Sleek zresztą słynie z róży wysokich jakościowo i z estetycznych opakowań wyposażonych w lusterko.
Cena: około 20złotych

Paletka cieni Sleek, Au Naturel Nude
Paleta składa się z 12 bogatych i nasyconych w pigmenty cieni, które według mnie są idealne dla mnie - brunetki z szarymi oczami. Pewnie nie jest to żadna nowość, że paletki Sleeka są cenione i znane w urodowym świecie. Zasługują na wychwalanie za to,że dosyć długo się trzymają, a uniwersalna kolorystyka pozwala na to, aby stworzyć nie tylko makijaż dzienny, ale i wieczorowy.
Cienia Bark używam również do podkreślania brwi.
Cena: około 40złotych

Róż Bourjois, 34 ROSE D`OR
Róże Bourjois można nazwać spokojnie kultowymi kosmetykami. Za co ja lubię ten odcień? Za ładny, trochę cukierkowy róż z satynowym wykończeniem. Ma w sobie delikatne, opalizujące drobinki, które pięknie podkreślają kości policzkowe. 
Róże te są palone dlatego przy aplikacji nie pylą się, a oprócz tego cudownie słodko pachną. Swój róż mam pół roku i praktycznie w ogóle go nie ubyło, a więc jest bardzo wydajny. Myślę,że starczy mi nawet na kilka lat więc cena jego nie powinna być minusem.
Cena: około 50złotych

Szminka BarrM, 145 Punky Pink
Barry M to brytyjska marka kosmetyków. Wśród różnorodnej gamy kolorów szminek wybrałam kolor o wdzięcznej nazwie Punky Pink, który uwielbiam za intensywny, ale chłodny róż. Szminka jest dosyć trwała, nie zbiera się na obrzeżach ust, nie wysusza ust. Bardzo podoba mi się estetyczne, matowe opakowanie.
Cena: około 20złotych 

Pomadka Maybelline, Baby Lips
Są to bardzo dobrze znane pomadki ochronne w Stanach,a które są już dostępne w naszych sklepach. Ja wybrałam najbezpieczniejsza opcję - niebieską, która jest bezbarwna. Niektóre natomiast nadają delikatny kolor ustom. Wersja niebieska cudownie słodko pachnie i super nawilża, odżywia usta.
Cena: około 15złotych

Pędzle Hakuro H24 oraz Hakuro H70. 
Hakuro H24 to koszt około 25łoztych, jest to pędzel do różu i brązera. Służy więc do nakładanie kosmetyków do modelowania twarzy i kosmetyków rozświetlających.
Hakuro H70 to koszt około 15 złotych, jest to pędzel do cieni. Służy do nakładania prasowanych lub sypkich cieni na całą powiekę, a jego zaokrąglony kształt umożliwia nakładanie cienia rozświetlającego pod brwi.
Trzonki pędzli wykonane są z naturalnego drewna.

Jakie są wasze must have? Czy używałyście jakiegoś produktu z mojej listy?
Ceny produktów podałam używając słowa około ponieważ ich cena może się wahać w zależności  od tego czy są w promocji czy nie. Powyższe produkty możecie kupić tutaj:

Niektóre zdjęcia zamieszczone w notce pochodzą z wyszukiwarki Google.

53 comments:

  1. Pomadka z Maybelline prawdopodobnie będzie moja :D

    ReplyDelete
  2. Witaj, były już wyniki Twojego rozdania czy ja jakaś ślepa jestem ? :P

    ReplyDelete
  3. chetnie bym przygarnela wszystkie!

    ReplyDelete
  4. Pędzelek do różu z Hakuro mnie kusi :) Tak samo jak paletka ze Sleeka, ale nie wiem, na którą się zdecydować ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja polecam na początek tą, którą ja mam czyli al naturel nudem bo są tam na prawdę piękne kolory i większość z nich nadaje się do noszenia na co dzień :)

      Delete
  5. Poluję na jakąś pomadkę Baby Lips :)

    ReplyDelete
  6. Dziękuję za komentarz :)
    Niektóre rzeczy muszę napisać na moją listę MH :)

    ReplyDelete
  7. Ta paletka sleek jest cudowna! Ale nie chcę jej kupować, bo jestem antytalentem w sprawie cieni, więc tylko by się marnowały :< poza tym mam tak zbudowaną powiekę, że w gruncie rzeczy niewiele widać...
    Za to pędzel hakuro do bronzera (a także do podkładu) to absolutne must have!

    ReplyDelete
  8. paletka sleek też mi się marzy ;)

    ReplyDelete
  9. Róż Bourjois kiedyś bardzo lubiłam, a teraz mam wielką ochotę na Baby Lips ;)

    ReplyDelete
  10. mi wlasnie bardzo sie podoba ten roz sleeka.

    ReplyDelete
  11. palekte au naturel mam i bardzo lubię, teraz to się zastanawiam jeszcze nad różem!

    ReplyDelete
  12. Ja mam ochotę na ten róż :)

    ReplyDelete
  13. Uwielbiam pędzle Hakuro:) Do konturowania bronzerem polecam H14. Kusi mnie au naturel, ale na co dzień nie maluję się cieniami, więc szkoda mi trochę..:P

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam pędzle Hakuro :-) Ten róż ze Sleeka jest bardzo podobny do różu z duetu z bronzerem z Elfa :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak masz jakieś pytanie to pisz śmiało na perfectly.prettily@onet.eu :-)

      Delete
  15. Mam paletkę Au Naturel i pędzel Hakuro H70 i bardzo sobie chwalę te produkty. Z tej listy kusi mnie róż Bourjois ;)

    ReplyDelete
  16. piękna jest ta paletka Sleeka:) chyba muszę w nią zainwestować:p zastanawiam się też gdzie można dostać te pomadki Maybelline?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja swoją kupiłam w Super-Pharm :)

      Delete
  17. żadnego z tych produktów nie używałam, ale mam chrapkę na tą pomadkę Maybelline ;)
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  18. Róż bourjois, to jak dla mnie klasyka gatunku. Nie potrafię się z nim rozstać. ;)

    ReplyDelete
  19. Też kupuję na mintishop.pl ,szybka przesyłka :) Paletkę mam od roku i faktycznie fajna,czaje sie od jakiegoś czasu na ten róż ze sleeka i pędzel do konturowania : p

    ReplyDelete
  20. te pomadki Maybelline niby są słabe

    ReplyDelete
  21. Paletkę Sleeka mam i bardzo lubię:) Poluję również na pomadki Baby Lips, ale do mojej małej mieściny jeszcze nie dotarły:(

    ReplyDelete
  22. zgadzam się co do wszystkich tych punktów, może oprócz różu ze sleeka, z którego jeszcze nie korzystałam, ale chętnie go sprawdzę. ta paletka ze sleeka jest świetna, róż z bourjois to mój ulubione, a o pędzlach hakuro już wszystko zostało powiedziane :D

    ReplyDelete
  23. Ja zdecydowałam się na pomadkę BarryM - 54, zamawiałam ją właśnie na mintisop (:

    ReplyDelete
  24. Udało mi się niedawno wygrać ten róż do policzków ze Sleek'a :) Czekam jeszcze na paczuszkę :) Paletkę Au Naturel mam i bardzo lubię :)

    ReplyDelete
  25. Pędzelki również chcę, ale chyba będę prosiła mojego o zakup na święta :)

    ReplyDelete
  26. uwielbiam róż i marzy mi się paletka ze sleeka :)

    ReplyDelete
  27. Paletka SLEEKA już chyba czas najwyższy kupić.

    ReplyDelete
  28. tą pomadeczkę od Maybelline muszę kupić :)

    ReplyDelete
  29. Świetnie dobrane kolory, bardzo mi "pasują" :)

    ReplyDelete
  30. ta paletka jest MEGA !!
    Zapraszam do siebie i wzajemnej obserwacji :)

    ReplyDelete
  31. roz bourjois od dawna gosci w mojej kosmetyczce :)

    ReplyDelete
  32. fajny post, jednakże nie lubie siebie w różu :)

    ReplyDelete
  33. Chciałabym tą paletkę i pędzelki :)

    ReplyDelete
  34. ja czaję się na kilka pędzli z Hakuro, ale napier musze oszczędzić trochę kasy .;d

    ReplyDelete
  35. Róż mój ulubiony i oczywiście paletka cieni ze sleeka :)

    ReplyDelete
  36. Paletkę cieni chętnie bym przetestowała :)

    ReplyDelete
  37. mam paletkę au naturel i jest świetna ;)

    ReplyDelete
  38. Wszystko sleekowe- uwielbiam. Róz bourjois to już klasyk! :)

    ReplyDelete
  39. a ja jestem blondynką, a jednak Twoja lista bardzo mi się podoba :) mam kilka paletek Sleeka, ale Au Naturel nie – swego czasu wydawało mi się, że wystarczy mi już nudziaków. A jednak nie... nie mam ani jednej nudziakowej palety matów, a tu chyba są maty i satyny, prawda?

    ReplyDelete
    Replies
    1. myślę,że ta paletka w sumie podpasuje do każdego typu urody:) tak są i cienie matowe i satynowe

      Delete
  40. Muszę w końcu kupić jakie porządne pędzle ;)

    ReplyDelete
  41. zdecydowanie róż jest cudny :))

    ReplyDelete
  42. Fajne produkty, ślicznie prezentuje się ten róż, pędzel do różu z Hakuro też wygląda zachęcająco :) BabyLips ładnie wyglądają, ciekawe czy dobrze działają? Moim faworytem jak na razie pozostaje Carmex :)

    ReplyDelete
  43. mam tą paletkę cieni, jest świetna ! :)
    Obserwujemy ? ;)

    ReplyDelete
  44. Mam róż ze Sleeka i Bourjois tylko w innych kolorach i również uwielbiam :)

    ReplyDelete