BERNARD CASSIERE, Deep Cleanser

Dlaczego wybrałam produkt Bernard Cassiere Deep Cleanser?
Wybrałam go ponieważ moja skóra jest podatna na niedoskonałości. Dodatkowo łatwo ja podrażnić więc potrzebuję delikatnie, ale skutecznie oczyszczających produktów. Deep Cleanser to kremowy produkt głęboko oczyszczający pory skóry. Nadaje się do każdego rodzaju skóry, nawet do tej bardzo wrażliwej. Zawiera ekstrakt z kokosu i żyta oraz aminokwasy pszenicy. Wiodącymi składnikami wszystkich produktów Bernard Cassiere są składniki pochodzenia naturalnego.
Bernard Cassiere Deep Cleanser stał się moim ulubieńcem. Produkt mimo tego,że zapewnia nam głębokie oczyszczanie to w ogóle nie podrażnia naszej skóry. Po zastosowaniu pozostawia skórę idealnie miękką, gładką i rozświetloną.
Dzięki niemu całkowicie pozbyłam się większych problemów z niedoskonałościami, które praktycznie całkowicie znikły. Deep Clenaser nie tylko oczyszcza pory, nie zatyka ich, ale i pomaga przy ich zamykaniu, a więc będzie idealny również dla osób, które zmagają się z problemem rozszerzonych porów. 
Deep Cleanser stał się moim ulubieńcem głównie dlatego,że pomaga także na problem powstawania wągrów na nosie. Produkt ten jest bardzo pomocny w walce z nimi zwłaszcza w tym obszarze.
Po miesięcznej kuracji moja twarz wygląda zdecydowanie lepiej, jest bardziej wygładzona, nawilżona, nabrała koloru.
Równie ważną kwestią jest także skład produktu, który opiera się na składnikach pochodzących z natury. Produkty marki Bernard Cassiere należą do profesjonalnych kosmetyków, a więc mamy tutaj gwarancję jakości.
Deep Cleanaser ma kremową konsystencję, różowego koloru, dosyć gęstą, co ułatwia jego dokładne nakładanie. Jedynym minusem produktu jest jego zapach. Pachnie trochę jak męskie kosmetyki do pielęgnacji.

Jak stosować Deep Cleanser?
Nanosimy go na oczyszczoną, ciągle wilgotną skórę twarzy oraz szyi i masujemy aż do uzyskania gęstej piany. Pozostawiamy na 2-3 minuty, a następnie spłukujemy do zmycia produktu.
Produkt ten da genialne efekty tylko jeśli będziemy go regularnie stosować, a nie jak to zwykle bywa,że stosujemy coś od święta. Po miesiącu już będziecie mogły zobaczyć zadowalające, widoczne rezultaty.
Deep Cleanser jest zdecydowanie wart wydania każdej złotówki na niego.
Gdzie można dostać Deep Cleanser?
Produkty marki Bernard Cassiere możecie dostać w bardzo dobrych salonach kosmetycznych, których spis znajdziecie TUTAJ, a także możecie kupić je u dystrybutorów, których spis również znajdziecie na stronie internetowej marki TUTAJ.
Cena: około 70złotych

35 comments:

  1. Troszkę drogi, ale skoro daje takie efekty to na pewno zwrócę na niego uwagę w przyszłości. Też mam mega problematyczną cerę.

    ReplyDelete
  2. Brzmi świetnie,na szczęście problemy z cerą same przeszły :D

    ReplyDelete
  3. lubię takie produkty do twarzy, więc pewnie i mi by dogodził :)

    ReplyDelete
  4. Zachęcająco go opisałaś ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie dało się inaczej :) produkt zdecydowanie wart uwagi!

      Delete
  5. Trochę drogawy, ale skoro działa to widać warto:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To fakt jest dosyć drogi, ale przy tym bardzo wydajny :) Ja po miesiącu stosowania praktycznie w ogóle nie widzę ubytku więc myślę,że produkt ten spokojnie starczy na bardzo, bardzo długo

      Delete
  6. Nigdy nie słyszałam o tej firmie.

    ReplyDelete
  7. Pierwszy raz widzę ten produkt na oczy, ja również zmagam się z niedoskonałościami, może warto w niego zainwestować te 70 zł :)

    ReplyDelete
  8. przyznam szczerze że nie miałam dotąd styczności z tą marką :)

    ReplyDelete
  9. Nigdy nie używałam nic z tej firmy, a lubie eksperymentować :)

    ReplyDelete
  10. Jak dla mnie to trochę sporo jak na produkt do mycia twarzy, ale może faktycznie jest tego wart ;)

    ReplyDelete
  11. Nie znam tego kremu, to chyba jakaś nowość...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. to nie jest krem ;) kosmetyki te mogą wydawać się nowością z tego względu,że nie są dostępne w sklepach stacjonarnych

      Delete
  12. Nie miałam styczności. Lubię próbować, ale cena niestety trochę mnie odstrasza.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cena nie powinna odstraszać, produkt jest bardzo wydajny.

      Delete
  13. Ciekawie wygląda. Dobrze,że jest wydajny, to cena się inaczej przekłada.

    ReplyDelete
  14. nigdy nie korzystalam z tego produktu, moze jak troche zarobie to kupie xD

    ReplyDelete
  15. fajny produkt:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Pierwszy raz widzę tę firmę, muszę zapoznać się z ich ofertą :)

    ReplyDelete
  17. Pierwszy raz widzę ten kosmetyk ale chętnie mu się bliżej nieco przyjrzę :)

    ReplyDelete
  18. moja skora tez jest podatna na niedoskonalosci
    wlasnie mi cos na policzku wyskoczylo :/


    a co do komentarza u mnie to majtki jak majtki, normalna czesc garderoby :P
    gorzej jakby byly na mnie ;P choc czasami na blogach widze jak laski sobie robia zdjecia w bikini czy w bieliznie wiec w moich gaciach nie widze nic gorszacego xD

    ReplyDelete
  19. hmm... powiem ci ze chyba musze go miec, zacheciłas mnie

    ReplyDelete
  20. Nie słyszałam jeszcze o tym produkcie

    ReplyDelete
  21. Nie znamy produktu...
    Trochę drogi, ale jeśli skuteczny to czemu by go kiedyś nie wypróbować ;)
    Pozdrawiamy!
    http://thehauntedway.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. W ogóle pierwszy raz słyszę o takiej marce. Cena dość wysoka, jednak wydajność chyba bardzo na plus (:

    ReplyDelete
  23. nie używałam :)
    zapraszam > agadiar.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. świetna recenzja i całkiem kuszący produkt :)

    ReplyDelete
  25. Wygląda bardzo ciekawie. Zaintrygowałaś mnie tą marką :)

    ReplyDelete