BOMB COSMETICS babeczki do kąpieli

Bomb Cosmetics to firma pochodząza z Bournermouth z południowej Anglii. Kosmetyki tej marki są ręcznie wytwarzane, nie testowane na zwierzętach z naturalnymi składnikami i olejkami eterycznymi.
Ja z szerokiej gamy produktów Bomb Cosmetics postanowiłam wybrać babeczki do kąpieli. Wybór ten był dla mnie niezwykle trudny ponieważ mają na prawdę dużo fajnych i smakowitych rzeczy nie tylko jeśli chodzi o produkty do kąpieli!
W końcu wybrałam babeczki: Kiwi i Limetka oraz Czekolada. Obie babeczki są na bazie masła kakaowego i mają starczyć na 4 kąpiele, jednak według mnie mogą spokojnie posłużyć nam na większą ilość razy.
 Cena: 18złotych
Babeczka KIWI I LIMETKA urzekła mnie nie tylko swoim wyglądem, ale i zapachem. Zdecydowanie lepiej pachnie niż babeczka czekoladowa. Zapach jest piękny, świeży, owocowy - przypomina jakieś dobre perfumy. Jest intensywny i czuć go nie tylko podczas kąpieli, ale również utrzymuje się na ciele po kąpieli.
Po wrzuceniu babeczki do wody zaczyna ona delikatnie musować i uwalniać substancje, a także kolor. Woda w ciągu paru sekund robi się morsko-zielona.
Podczas kąpieli czuć i widać,że w wodzie znajdują się masła i olejki. Po kąpieli skóra jest ładnie ożywiona i nawilżona jednak nie jest to efekt długotrwały, ale na szczęście nie ma konieczności użycia balsamu.
Cena: 18złotych
Babeczka CZEKOLADOWA zdecydowanie bardziej urzekła mnie swoim wyglądem niż zapachem. Zapach jest tak samo intensywny, jak w poprzedniej babeczce, ale niestety bardziej męczący. Ciężko wyczuć nutę czekolady. Również utrzymuje się na ciele po kąpieli.
Po wrzuceniu babeczki do kąpieli tak jak poprzedniczka zaczyna ona delikatnie musować i uwalniać składniki. Ta babeczka nie barwi wody na konkretny kolor, barwi ją właściwie na biało.
Podczas kąpieli czuć i widać masła oraz olejki. Ciało po kąpieli jest odżywione i nawilżone - z efektem nie długotrwałym, ale bez konieczności użycia balsamu.
Podsumowując babeczki do kąpieli z Bomb Cosmetic nasuwa się jedno stwierdzenie,że są one bardzo efektownymi kosmetykami - będą super pomysłem na prezent, będą ładnie prezentować się w łazience, będą fajnym umilaczem kąpieli.
Niestety nie zastąpią one na pewno kosmetyków nawilżających ze względu na bardzo chwilowy efekt nawilżenia, więc będą raczej służyć, jako przyjemny dodatek do kąpieli raz na jakiś czas. 
Po kąpieli w takiej babeczce konieczne jest dokładne wypłukanie wanny, a czasami nawet umycie jej ponieważ masło kakaowe osiada na wannie powodując potem jej zabrudzenie.

69 comments:

  1. Wyglądają smakowicie, szkoda ze nie do tego są przeznaczone :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja najbardziej miałam ochotę zjeść to czekoladowe serduszko na czekoladowe babeczce ;)

      Delete
  2. aż ślinka cieknie! ja chcę sama spróbować robić własną kulę do kąpieli ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja po nowym roku będę chciała również robić swoje własne :)

      Delete
  3. ale slodkości aj bym pewnie nie uwierzyla, że to do kąpieli i zeżarłabym te śłiczności :P

    ReplyDelete
  4. Wygląda świetnie! :)
    Buziaji, Michalina.
    www.soinspiring.pl

    ReplyDelete
  5. Bardzo ciebie proszę o pomoc...
    Szczegóły na moim blogu
    http://moniqqus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Miałabym ochotę je zjeść, ale do kąpieli też chętnie bym je przygarnęła ;)

    ReplyDelete
  7. nie wiem czy chciałabym taką babeczkę z obawy, że ją zjem :DD

    ReplyDelete
  8. babeczki do kąpieli bardzo fajna sprawa, a jak smakowicie wyglądają !! ;)

    www.impossiblelive93.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ja jak patrzę na ich produkty to dostaję oczopląsu, tyle dobrego :) Masła, scruby, babeczki...<3

    ReplyDelete
  10. Wyglądają tak pięknie i smakowicie, że aż by się je zjadło :)))) Taka kąpiel z ich udziałem to musi być wspaniała uczta dla zmysłów :)

    ReplyDelete
  11. Wyglądają fantastycznie, bardzo przyjemny gadżet do kąpieli :)

    ReplyDelete
  12. cudowne! :D sama bym się skusiła na taką czekoladową :P

    ReplyDelete
  13. :O nie wiedziałam że jest takie coś :) Świetna sprawa <3
    Zapraszam do mnie :)
    agadiar.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Nie wiedziałam że jest coś takiego :) Świetna sprawa <3
    Zapraszam do mnie :)
    agadiar.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. no chyba żartujesz, że to jest do kąpieli.. o mamo!

    ReplyDelete
  16. Przesłodko wyglądają ♥
    Zapraszam do mnie na rozdanie, mam nadzieję, że weźmiesz udział

    ReplyDelete
  17. Jakie słodkie babeczki :) Nie spotkałam się jeszcze z nimi :)

    ReplyDelete
  18. Takie ładnie, że szkoda używać ;) Z drugiej strony chętnie bym sobie wrzuciła takie pachnące cudeńko do kąpieli :)

    ReplyDelete
  19. świetna sprawa z tymi babeczkami! :)

    ReplyDelete
  20. Ależ przyjemnie wyglądają :)

    ReplyDelete
  21. Super! Żal by mi było ich użyć :)

    ReplyDelete
  22. Ale fajne, mniam :D Taki deser do kąpieli :D

    ReplyDelete
  23. wyglądają apetycznie :) trochę jak lody, czekoladowe i miętowe :D

    ReplyDelete
  24. Ale super, idealne na prezent.

    ReplyDelete
  25. mimo wszystko kupiłbym bo wyglądają szałowo :D !!
    Zapraszam do zrobienia tagu jest u mnie : :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. z miłą chęcią :) akurat miałam w planach zrobienie tagu kocham zimę :)

      Delete
  26. Świetnie wyglądają! :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu w którym do wygrania jest sukienka od Pretty Women :) http://wszystkozafreeee.blogspot.com/2013/12/rozdanie-z-pretty-women-zapraszam.html

    ReplyDelete
  27. bardzo lubię takie kosmetyczne gadżety do kąpieli :)

    ReplyDelete
  28. maamo, jakie smakowite produkty .. <3 :D

    ReplyDelete
  29. Miałam nawilżającą muffinkę do kąpieli z BC i ona faktycznie nawilżała skórę :)

    ReplyDelete
  30. A mnie bardzo kuszą mimo, że to typowy gadżet:) na razie kupiłam znajomej jedna na prezent;) ale dla siebie też bym chciała. U siebie opisywalam masło pod prysznic i w sumie działanie ok, ale zapach mi nie podszedł..

    ReplyDelete
  31. Miałam kilka i popieram- fajny gadżet/bajer, ale przy suchej skórze- balsam będzie koniecznością :)

    ReplyDelete
  32. Hej! Świetny blog! Zapraszam do mnie! Obserwujemy? :-)

    ReplyDelete
  33. aż mnie naszło na ... lody ;)
    mega smakowicie wyglądają :))

    ReplyDelete
  34. Wyglądają bardzo smakowicie! ;)

    ReplyDelete
  35. ale mniam!!!
    przepiękne zdjęcia i kolorki!!!
    zjadłabym!!!!
    :D

    pozdrawiam cieplutko,
    Marta

    ReplyDelete
  36. nigdy nie próbowałam takich babeczek haha
    ✌ blog

    ReplyDelete
  37. ooo mniam! <3<3.


    linijkala.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Ostatnio sobie zamówiłam parę babeczek i kul BombCosmetics z serii świątecznej! Pachną obłędnie...a jeszcze jak wyglądają! Aż żal mi je będzie w wannie rozpuszczać;)

    ReplyDelete
  39. umm... chce to zjeść;* wygląda smacznie:D

    ReplyDelete
  40. mmm <3
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/in-winter.html

    ReplyDelete
  41. Ostatnio je podziwiałam i zastanawiałam się czy nie sprawić komuś pod choinkę :)

    ReplyDelete
  42. ich babeczki są genialne!:p aż szkoda ich używać, ale z drugiej strony taka kąpiel to czysty relaks:)

    ReplyDelete
  43. za ładne są, żal by mi było je zużyć :)

    ReplyDelete
  44. Ja bym zjadła ! masakra, nie dla mnie takie cuda :P

    ReplyDelete
  45. Babeczki wyglądają apetycznie:) Ostatnio często sięgam po umilacze kąpieli. Jeśli będę miała okazję, zaopatrzę się w "smakołyki" Bomb Cosmetics:)

    ReplyDelete
  46. o , matko ! jadłabym ; D chciałam napisać ,że cena dość wysoka jak na taki produkt , aczkolwiek równa się ona z jej substancją , działaniom ,no i wyglądem .

    ReplyDelete