ORGANIC SHOP Organic Choco & Sugar Body Scrub (Peeling do ciała `Belgijska czekolada`)

ORGANIC SHOP Organic Choco & Sugar Body Scrub
Do zakupu w głównej mierze skusiła mnie oczywiście nazwa peelingu Belgijska Czekolada ponieważ jak wiecie uwielbiam kosmetyki czekoladowe. Moje oczekiwania co do smakowitych doznań spełniły się. Po otwarciu naszym oczom ukazuje się zbita, gęsta, brązowa masa przypominająca krem czekoladowy, który można sobie rozsmarować na kanapce. Oprócz efektów wizualnych mamy również i zapachowe. Peeling pięknie i intensywnie pachnie kawowo-czekoladowo.

Chciałam zainwestować w peeling, który będzie mi służył w dużej mierze na nogi, a więc będzie miał działanie antycellulitowe. Dlatego zdecydowałam się właśnie na wersję czekoladową peelingu ponieważ masło kakaowe przyspiesza spalanie tłuszczów, ma właściwości detoksykacyjne, wyszczupla, wygładza i uelastycznianie skórę.
I nie zawiodłam się. Tak jak obiecuje producent po zastosowaniu skóra jest elastyczna i ujędrniona. Peeling połączony z masażem ma sam w sobie działanie polepszające kondycję skóry i pomaga w walce z cellulitem, a jeśli dodatkowo będzie wzbogoacony o odpowiednie składniki aktywne, tak jak w peelingu Belgijska Czekolada będzie więc idealny zarówno dla osób, które maja problemy z cellulitem, jak i dla osób, które chcą działać profilaktycznie.

Peeling ten jest dosyć mocnym ścierakiem ze względu na to,że składnikiem bazowym są duże kryształki curku trzcinowego. Dla osób bardzo wrażliwych może być zbyt intensywny. Warto go używać z rękawicą do masażów-peelingów ponieważ bez niej peelingwanie jest bardzo nie przyjemne.
Scrub jest gęsty, lekko tłusty i zostawia na skórze lekki film. Co prawda, jak dla mnie mógłby lepiej natłuszczać i nawilżać skórę, ale można mu to wybaczyć. Przy stosowaniu niestety dosyć często się osypuje, co oczywiście utrudnia jego aplikowanie.

 Cena: około 25złotych
Scruby Organic Shop są na bazie naturalnych i organicznych składników. Wersja na którą się zdecydowałam,czyli Belgijska Czekolada ma w sobie organiczne masło kakaowe (Theobroma Cacao Seed Butter) oraz cukier trzcinowy (Sucrose).
W składzie nie znajdziemy SLS-ów, parabenów, ani silikonów. 

50 comments:

  1. ooo kocham czekolade i peelingi - połączenie idealne dla mnie ;3

    ReplyDelete
  2. Zapach, konsystencja, skład - wszystko na plus :D

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam czekoladowe peelingi:) teraz mam czekoladowy z Organique :)

    ReplyDelete
  4. Mniam! ;D Ciekawy peeling i świetna recenzja :-)

    ReplyDelete
  5. Wygląda bardzo smakowicie :D
    I jeszcze pachnie czekoladą a nie chemią? Jak dla mnie rewelacja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, pachnie pięknie czekoladowo z nutą zapachu kawy ;) nie czuć żadnej chemii

      Delete
  6. Aż poczułam czekoladę przed sobą, mm. :)

    ReplyDelete
  7. miałam sycylijską pomarancze z tej serii... ale teraz przerzuciłam się na kessę i uważam ją za lepszą inwestycję. taki peeling mogę sobie sprawić raz na parę miesięcy jako odmianę, ale regularne używanie to 25 zł na dwa - trzy tygodnie za sam peeling. trochę drogo.

    ReplyDelete
  8. Dla mnie nie jest bezpieczny - ja bym go zjadła! :D

    ReplyDelete
  9. Mniam, jak puding czekoladowy :) Rozkosz dla zmysłów :)

    ReplyDelete
  10. kupiłabym dla samego zapachu, choć peelingów używam rzadko ;)

    ReplyDelete
  11. Ojeeej, sam zapach na pewno jest genialny! Uwielbiam wszelkie peelingi:)

    ReplyDelete
  12. jesli byś chciała mogę Ci kupić taką i wysłac :))
    ona kosztuje 80zł jc ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo super, super! Ale to po świętach i nowym roku dopiero bo już mam mocno nadszarpnięty portfel ;)

      Delete
  13. Też uwielbiam czekoladowe kosmetyki :D Obecnie żel do mycia z Soraya o zapachu czekolady i masło z Perfecty- masło w ogóle nie działa wyszczuplająco ale ze względu na zapach, wybaczam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo koniecznie muszę zapolować na ten czekoladowy żel!! :)

      Delete
  14. Zapisuję go na listę zakupów :-)

    ReplyDelete
  15. jeśli już się peelinguję jest to mocny peeling. ja również lubię czekoladowe kosmetyki

    ReplyDelete
  16. już go kocham! muszę mieć ten peeling ;D
    pozdrawiam! :*

    ReplyDelete
  17. Chciałabym go powąchać ;D

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Bardzo ciekawy produkt, uwielbiam wszystkie czekoladowe:) Lubię takie mocne ścieraki:)

    ReplyDelete
  19. Lubię mocno ścierające peelingi! Uwielbiam :)

    ReplyDelete
  20. na zdjęciu wygląda jak mus czekoladowy :D

    ReplyDelete
  21. Cena nie jest odstraszająca, więc jak będę miała okazję, to z przyjemnością zakupię :)

    ReplyDelete
  22. Hmhmh rozkosz dla ciałą i duszy ;)

    ReplyDelete
  23. Mocny zdzierak to nie dla mnie, ale ciekawie wygląda :D

    ReplyDelete
  24. chyba też skuszę się na takie cudo

    ReplyDelete
  25. Zapach musi być niesamowity! Ogromnie mi się podoba jego konsystencja oraz przyjazny skład :)

    ReplyDelete
  26. ale mnie zachęciłaś tym zapachem, musi być boski!

    ReplyDelete
  27. Szukałam go dzisiaj wszędzie i nie widziałam ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. raczej nie jest dostępny w sklepach stacjonarnych, znajdziesz go na stronach internetowych z rosyjskimi kosmetykami :)

      Delete
  28. Czekoladowy-musi pachnieć cudownie :D

    ReplyDelete
  29. Skład jak najbardziej na plus, zapach również- ja nigdy się na niego nie skusiłam, bo wydawało mi się, że zapach pewno będzie taki zwyczajny, a tu jednak zaskoczenie;) Mnie jeszcze niesamowicie kusi bambusowy:))

    ReplyDelete
  30. super blog ! obserwuje :) i zapraszam do mnie
    http://xciamciaramcia.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. wygląda bardzo smacznie :) muszę go spróbować.

    ReplyDelete
  32. lubię mocne zdzieraki, a ten jeszcze musi super pachnieć!
    jednak i tak najlepszy i najtańszy jest domowy peeling kawowy :D

    ReplyDelete
  33. jestem bardzo ciekawa jego zapachu ! :)

    ReplyDelete
  34. Wyobrażam sobie jak ten produkt musi pięknie pachnieć ♥

    ReplyDelete
  35. Jeśli będę miała okazję, kupię ten peeling. Jego zapach działa na mnie jak magnes. Widzę, że zdzierak zawiera wiele dobroczynnych substancji:)

    ReplyDelete
  36. nie jadam czekolady, ale lubię czuć jej zapach na skórze, myslę że skusiłabym się na ten produkt ;)

    ReplyDelete