Spotkanie Vintedzianek we Wrocławiu 2014

Tydzień temu miałam okazję uczestniczyć w spotkaniu Vintedzianek we Wrocławiu. Jak do tej pory brałam udział tylko w jednym takim spotkaniu, które odbyło się całkiem niedawno w moim rodzinnym mieście, Katowiach o czym pisałam tutaj. We Wrocławiu było to już trzecie z kolei spotkanie i niezmiernie się cieszę,że udało mi się na nie dostać.

Spotkałyśmy się 29 marca 2014 roku w klubokawiarni Mleczarnia, które okazało się bardzo pięknym i klimatycznym miejscem. Chociaż trzeba przyznać,że panującą wokoło ciemność na pewno utrudniała pracę naszym fotografom. Ale na szczęście dziewczyny spisały się na medal i dzięki nim mogę wam pokazać dziś zdjęcia ze spotkania.
Główną atrakcją spotkania była obecność przedstawicielki i makijażystki marki Paese Cosmetics, która oprócz pokazu dotychczasowych kosmetyków oraz nowości dała nam możliwość skorzystania z porad dotyczących makijażu, a kilka z dziewczyn stało się nawet pokazowymi modelkami na których mogłyśmy zobaczyć zaproponowane makijaże.
Na spotkaniu panowała bardzo przyjemna i miła atmosfera. Nie obyło się bez rozmów, plotek i wymiany zdań na przeróżne tematy. Cieszy mnie fakt,że mogłam poznać inne dziewczyny blogerki - to zawsze jest ogromnym plusem dla mnie jeśli chodzi o właśnie takie spotkania vintedzianek.

Nie obyło się oczywiście bez giftów od sponsorów naszego spotkania. Wzbogaciłam się więc o parę nowych, ciekawych kosmetyków z których nie ukrywam jestem bardzo zadowolona. W szczególności cieszą mnie maski marki Kallos, które już od dawna mam ochotę przetestować na moich włosach.
http://www.paese.pl/ http://beautik.biz/ http://glov.co/ http://www.cintamani.pl/pl/
http://www.hurtowniaswiec.pl/ http://www.dlm.net.pl/?p=hometo

38 comments:

  1. ale fajne spotkanie... i jakie prezenty świetne

    ReplyDelete
  2. świetne :) też bym kiedyś chciała byc na takim spotkaniu :)

    ReplyDelete
  3. Ale fajnie :) Które spotkanie lepsze? :):)
    W Katowicach mnie też to denerwowało że jest tak tak ciemno. Takie spotkania bardziej kojarzą mi się z fajną kawiarenką :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciężko powiedzieć,które lepsze:) Zależy co kto lubi. W Katowicach oprócz możliwości rozmawiania miałyśmy zapewnione atrakcje, zabawy. We Wrocławiu były tylko rozmowy ;)
      Ale uwierz,że tam było znacznie ciemniej!!

      Delete
  4. Ciekawie :) Takie spotkania zapadają w pamięci, nowi ludzie, nowe znajomości :) Super spotkanie :)

    ReplyDelete
  5. ciekawe prezenty spotkanie wygladalo na udane

    ReplyDelete
  6. widać, że fajnie się bawiliście:)
    w końcu jakieś większe zużycia, w sumie fajnie tak patrzeć na to co się zużywa, daje to motywację do dalszego zużywania kosmetyków;D

    ReplyDelete
  7. Ładny blog i ładne wskazówki, gratulacje! ☺ zobaczenia wkrótce i dobry dzień! http://coccinellecreative.blogspot.it/

    ReplyDelete
  8. Super:) Widać, że dobrze się bawiłyście.

    ReplyDelete
  9. czekam na recenzje kosmetyków

    ReplyDelete
  10. Musiało być miło! :) A prezentów sporo! To już na tych wielkich pokazach dają bardziej marne ;D
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  11. widać że bardzo przyjemnie spędziłyście czas :)

    ReplyDelete
  12. Bardzo bym chciała uczestniczyć w takim spotkaniu!<3

    ReplyDelete
  13. oo, mam ta maske kallos z latte i pachnie oblędnie!

    ReplyDelete
  14. Takie spotkania są świetne!:) Widac, że dobrze się bawiłyscie:)

    Sparkle's World

    ReplyDelete
  15. O,widzę,że odwiedziłaś moje miasto :)

    ReplyDelete
  16. Super :) Obserwuje i zapraszam do siebie :) http://blackleopard-official.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Wow, super. Normalnie raj dla kobiet :).

    ReplyDelete
  18. Jeju, marzy mi się takie spotkanie ale mam wrażenie, że nie zostałabym przyjęta do grona, gdyż mój blog nie jest popularny i trochę odbiega od tematyki :(
    Brunetko moja droga, chciałam Ci tylko przekazać, że zdjęcia na Twoim bloku pod logiem straciły ważnośc- jeżeli nie zauważyłaś! :)

    ReplyDelete
  19. Takie spotkania to świetna okazja by poznać fajne osoby o podobnych zainteresowaniach :)

    ReplyDelete