Matowe pomadki Golden Rose, Velvet Matte 04 i 10 (swatche)

Pierwszy raz wspomniałam o tych pomadkach w poście: Tanie,a dobre, czyli kosmetyki, które polecam za +/- 10złotych. Zdradziłam Wam,że natknęłam się na nie zupełnie przypadkowo szukając jakiejś fajnej i taniej pomadki do pracy. I tak oto trafiłam w posiadanie Golden Rose Velvet Matte Lipstick

Numer 10 to piękny, neutralny i ciepły odcień różu wpadający w nude. Przypadnie do gustu na pewno tym z Was, które lubią delikatne kolory na ustach. Jest idealny do noszenia na co dzień.

Numer 04 to bardzo intensywny różowy kolor z nenonowymi tonami. W zależności od światła zmienia swe oblicze i muszę przyznać,że na zdjęciu (w szczególności bez flesza) zupełnie nie widać intensywności tego koloru. Przypadnie do gustu na pewno fankom mocnego akcentowania ust.


Zalety pomadek? Muszę przyznać,że zalet jest mnóstwo. Od bardzo przystępnej ceny 10-11złotych po bardzo dobrą trwałość. Utrzymują się długo i ścierają się równomiernie. Pomadki mają twardą, ale jednocześnie kremową konsystencję co sprawia,że bezproblemowo rozprowadza się je na ustach. Nie łamią się, są dobrze na pigmentowane i dzięki temu tworzą nasycone, nie wyblakłe kolory. Dodatkowym atutem jest słodki i przyjemny zapach oraz co ważne brak parabenów w składzie.

Wady pomadek? Trudno się ich doszukać. Z uwagi na to,że cenię sobie estetykę opakowań kosmetyków denerwuje mnie mocno fakt,że napisy bardzo szybko się ścierają. Trzeba również uważać na kondycję naszych ust ponieważ pomadki lubią podkreślić suche skorki. 

Podsumowując doskonała jakość za niską cenę. Macie? Znacie? Lubicie? 
Koniecznie podzielcie się swoją opinią, bo powoli robi się o nich coraz głośniej. Jeśli miałyście jakieś inne kolory i pisałyście o tym wrzućcie linki w komentarzach.

61 comments:

  1. Genialne :) Ja mam odcień 06 ale czeka na zimę :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. O! Ten kolor jest genialny - piękna pomarańczowa czerwień :) Mam w planach kupić go w najbliższym czasie.

      Delete
  2. Nie miałam okazji ich używać ale kuszą, kuszą ;)

    ReplyDelete
  3. Muszę się w końcu na jakąś zdecydować ;)

    ReplyDelete
  4. Mam trzy pomadki z tej serii, m.in. nr 10. Świetnie się utrzymują i ładnie wyglądają na ustach.

    ReplyDelete
  5. Ta druga jest przepiękna!
    zapraszm do mnie, ROZDANIE: http://mycrazycosmeticsworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ładne kolory, chociaż ja pomadek kolorowych ostatnio w ogóle nie używam ;-)

    ReplyDelete
  7. bardzo podoba mi się nr 4, piękny kolor

    ReplyDelete
  8. mam 10, piękny kolor, choć na moich ustach wygląda nieco ciemniej niż na Twoich, kolor utrzymuje się około 5 godzin

    ReplyDelete
  9. Nie wiedziałam, że 10 tak fajnie wygląda na ustach. Wychodzi na to, że podoba mi się 3/4 pomadek z tej linii :)

    ReplyDelete
  10. Nie używam żadnych kolorowych pomadek na usta i chyba będę musiała to w końcu zmienić.Kolory cudne :)

    ReplyDelete
  11. Piękne kolory, chociaż nie wiem czy by mi pasowały :(

    ReplyDelete
  12. Nie przepadam za takimi jasnymi pomadkami, ale chyba w końcu skusze się na jakąś fuksję z tej serii. <3 /P.

    ReplyDelete
  13. Obydwa kolory na prawdę bardzo mi się podobają i nie miałabym nic przeciwko gdyby zasiliły moją kolekcję haha :D

    ReplyDelete
  14. super ładne, dla mnie bomba dobrze napigmentowane

    ReplyDelete
  15. uwielbiam te pomadki, mam 3 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też aktualnie mam 3 i myślę,że wkrótce kolekcja się powiększy :)

      Delete
  16. Piekny ten róż zdecydowanie mój kolor!

    ReplyDelete
  17. Ja mam 08, ale użyłam jej tylko raz :-)

    ReplyDelete
  18. nie znam, ale 10 chętnie bym wypróbowała ;)

    ReplyDelete
  19. 04 bardzo mi się podoba ;) Lubię takie odcienie :)

    ReplyDelete
  20. Piękne kolory. Nie miałam jeszcze żadnej pomadki tej marki, ale wkrótce na pewno się na jakąś skuszę:)

    ReplyDelete
  21. też mam 04 i dla mnie ma nawet jakąś nutkę złotego połysku:) ten nudziak piękny chyba muszę się skusić na jeszcze jedną pomadkę z tej serii:)

    ReplyDelete
  22. ten drugi zdecydowanie mi się podoba !:) widziałabym u siebie czerwień z GR widziałam, że mają z tej serii świetne matowe kolory ;)

    ReplyDelete
  23. Mam tą pomadkę w odcieniu 03 i też bardzo ją lubię :) Na pewno kupię jeszcze kolejne odcienie :)

    ReplyDelete
  24. Mam czerwoną pomadkę i również ją polubiłam :)

    ReplyDelete
  25. Fajne są, bardzo mi się podobają, ale raczej nie kupię, bo wolę błyszczyki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To ja mam zupełnie odwrotnie :) Od błyszczyków wolę bardziej pomadki ;)

      Delete
  26. Zdecydowanie numer 10 bardziej przypadł mi do gustu. Śliczny kolorek :)
    borenium.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Podobają mi się te pomadki, chociaż dla siebie wybrałabym inne kolory :) Ale ban na kolorówkę i produkty do ust trwa, więc nie kupuję :D
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest akurat w czym wybierać! Za niedługo powiększę swoją kolekcję więc pokażę Wam ją też na blogu.
      U mnie to ban jest, ale na kosmetyki do pielęgnacji!! Tych Ci u mnie pod dostatkiem :)

      Delete
  28. Pierwszy kolor bardzo mi się podoba :) Muszę spróbować, bo Kate Moss, które mam nie są godne polecenia.
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  29. jeszcze uch nie mam ,ale to zmienię:) uwielbiam lakiery tej firmy:) i słyszałam ze te szminki mogą rywalizować jakością z szminkami Mac, wiadomo,że opakowanie dużo gorsze , ale cena znacznie przyjemniejsza:) ps. zapraszam do mnie w wolnej chwili:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie miałam szminek z Mac więc ciężko mi powiedzieć czy to prawda, ale też słyszałam takie opinie :) Więc coś musi w tym być!
      Bardzo dobre podsumowanie!! :)

      Delete
  30. Już na nie polowałam, ale nigdzie nie mogę ich znaleźć stacjonarnie :< dzięki za odwiedziny u mnie i zapraszam częściej :) pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jest ich duży minus,że mało gdzie można dostać je stacjonarnie. Ale to nie problem - służę pomocą :) Sklep z Golden Rose znajduje się zaraz koło mojej pracy.

      Delete
  31. Bardzo fajnie się prezentują :) Aż dziwne, że jeszcze nie miałam żadnej pomadki tej firmy :D

    ReplyDelete
  32. Pierwsza jest śliczna:))
    Zapraszam w wolnej chwili na konkurs:)

    ReplyDelete
  33. tych akurat nie miałam, ale swego czasu używałam sporo kosmetyków Golden Rose i przyznaję - bardzo fajne, dobre.
    za grosze ma się całkiem niezłą jakość.
    podobnie sprawa wygląda moim zdaniem z Bell - to ich pomadkom jestem właśnie wierna od paru lat tym w czerwonym etui) i pewnie prędko ich na żadne inne nie zamienię ;)

    miło mi, że do mnie wpadłaś!
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie miałam jeszcze nic z kolorówki od Bell :) Będę musiała w takim razie uważniej przyjrzeć się co proponują, może coś mnie zainteresuje i wypróbuję. Muszę przyznać,że skusiłaś mnie na pomadki!

      Delete
  34. nie miałam jeszcze szminki z tej firmy, ale może wypróbuje, bo szminki bardzo lubie;)

    ReplyDelete
  35. Chyba muszę się za nimi rozejrzeć na jesień, wiele osób je sobie chwali :)

    ReplyDelete
  36. Mam i uwielbiam,planuję dokupić kilak kolorów,bo efekt jest niesamowity i jeszcze ta cena :) Dodaję do obserwowanych u pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
  37. Tak się w nich zakochałam, że używałam codziennie i znalazłam ich jedyną wadę - przy zbyt częstym stosowaniu wysuszyly mi usta co nigdy wcześniej nie miało miejsca. Nie było jednak tragedii, ograniczylam się do używania ich co kilka dni i nadal uważam ze ta seria jest wspaniała ;)

    ReplyDelete
  38. Kolor 10 jest piękny. Uwielbiam takie nudziaki :)

    ReplyDelete
  39. Ciężko je znaleźć faktycznie, ale miałam i powiem szczerze nie byłam jakoś zachwycona tym produktem! Teraz bardziej sobie ulubiłam błyszczyko-pomadki(nie błyszczące, ale koloryzujące tak jakby)Polecam Bell Tint , długo się trzyma, świeżo wygląda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Słyszałam parę pozytywnych opinii o Bell Tint. Będę musiała w końcu je spróbować :) Chociaż ostatnio lubuję tylko w matowych produktach do ust :)

      Delete
  40. Piękne, matowe, można się zakochać w tych kolorach <3

    ReplyDelete
  41. jeju, ten 04 jest piękny, szukam takiego koloru!

    ReplyDelete
  42. kolorek 04 przykuł moją uwagę ;) natomiast nie lubuję się w matowych pomadkach ;)

    ReplyDelete
  43. Uwielbiam te pomadki, mój ulubiony 03 nude.

    ReplyDelete
  44. Ale te zdjęcia cudne, takie zimowe...

    ReplyDelete