Lip Paint, Barry M, Szminki do ust Nr 121 & 145

Barry M to popularna brytyjska marka kolorowych kosmetyków. Ja miałam jak do tej pory okazję wypróbować dwie szminki, które wybrałam z bardzo dużej gamy kolorów: Nr 121 Pillar Box Red oraz Nr 145 Punky Pink. O tej drugiej pozycji pisałam już w must have.

Nr 121 Pillar Box Red to intensywny czerwony kolor, który w zależności od światła wpada w pomarańczowe tony. Bardzo piękna choć nietypowa czerwień.

Nr 145 Punky Pink to bardzo intensywny, ale chłodny róż. Jest kolorem dosyć odważnym, ale muszę przyznać,że ma w sobie to coś co przykuwa oko.

Jak się sprawdziły u mnie szminki Barry M? Muszę przyznać,że spodziewałam się trochę lepszych efektów zwłaszcza,że szminki te nie należą do najtańszych (cena waha się w granicach 20-25złotych). Owszem są bardzo na pigmentowane i uzyskujemy intensywny kolor, ale kiepsko jest ze ścieralnością - trzeba uważać podczas jedzenia i picia ponieważ bardzo szybko można się ich pozbyć z ust podczas tych czynności. Koniecznie trzeba kontrolować ich stan w ciągu dnia ;)

Jakie są zalety szminek? Na pewno wielkim plusem będzie duża gama pięknych kolorów. Obie szminki, które mam są bardzo dobrze na pigmentowane, co daje oczywiście intensywne i żywe kolory na ustach. Szminki nie wysuszają ust. Mają kremową konsystencję, która ułatwia nakładanie. Dodatkowym atutem jest także matowe i estetyczne opakowanie, które aż cieszy oko.

Jakie są wady szminek? Na pewno ich cena i trudna dostępność. To sprawia,że skazane jesteśmy na zakup w sklepach internetowych,a niestety kolory zwykle bardzo odbiegają od tego jak szminki wyglądają w rzeczywistości i to jest bardzo duży minus. Wielkim minusem jest także duża i nierównomierna ścieralność choć same w sobie szminki podczas „nic nie robienia” utrzymują się na ustach dosyć długo.

28 comments:

  1. Drugi kolor zdecydowanie w moim stylu:)

    ReplyDelete
  2. Oba kolorki są przepiękne !! :)

    ReplyDelete
  3. Oba kolory są bardzo ładne, nie znałam tej firmy wcześniej :)

    ReplyDelete
  4. Róż mi się bardzo podoba, ale u mnie jej wada wypadłaby pewnie 3-krotnie gorzej, więc nie ma mowy o zakupie. Szkoda, że tak drogie kosmetyki nie są jakoś oryginalniej zapakowane, bo czasem ładniejszemu opakowaniu wybacza się więcej ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak dla mnie opakowania mają bardzo ładne :) Proste, estetyczne i bardzo przyjemne w dotyku, bo matowe, nie ślizgają się w dłoni.

      Delete
  5. Śliczne kolorki, jednak chyba róż podoba mi się bardziej :)

    ReplyDelete
  6. Śliczne kolory muszelek obejrzeć na żywo w szafie Barry M

    ReplyDelete
  7. czasami ciężko dobrać ładny kolor w internecie , podoba mi sie nr 145

    ReplyDelete
  8. co ja bym dała za taki kształt ust, aaah. ;)

    ReplyDelete
  9. Piękna ta pomarańczowa czerwień :)

    ReplyDelete
  10. Zawsze chciałam je mieć, ale faktycznie, z tą dostępnością jest kiepsko. Szkoda, że nie są wytrzymałe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Również żałuję,że nie są bardziej wytrzymałe bo kolory mają przepiękne :)

      Delete
  11. bardzo ładne kolory, robią wrażenie ;)

    ReplyDelete
  12. Oba śliczne. Nie mam żadnej,ale właśnie dlatego nie kupowałam, że nie można zobaczyć koloru i kupujemy w ciemno :/

    ReplyDelete
  13. Kolory są cudne.I jeden i drugi kolor bardzo mi się podoba.

    ReplyDelete
  14. Zupełnie nie znam kosmetyków Barry M, ale szminki bardzo mi się podobają :) Moje kolory :)

    ReplyDelete