Idealna czerwień na paznokciach: O.P.I Big Apple Red oraz O.P.I Coca-Cola Red

Kolor czerwony jest klasyką jeśli chodzi o malowanie paznokcii. Dla mnie samej jest zdecydowanie ulubionym i najczęstszym wyborem.W swojej kolekcji lakierów do paznokci mam kilka różnych odcieni czerwieni ponieważ ciągle szukałam tego jedynego, który podbije moje serce. I znalazłam - nie jeden, a dwa. Obydwa kolory lakierów, które dziś Wam pokażę szybko trafiły na listę moich ulubieńców.

Pierwsza czerwień to O.P.I Big Apple Red. Kolor ten zdobył nagrodę InStyle Best Beauty Buys i należy do klasyki kolorów O.P.I. Jest bardzo wyrazisty, żywy. Wiele osób przyrównuje go do krwistego odcienia czerwieni chociaż mi przypomina bardziej (tak jak na nazwę przystało) piękne, duże, soczyste czerwone jabłko.


Druga czerwień to O.P.I Coca-Cola Red. Na pewno spodoba się wszystkim fankom znanego na całym świecie napoju, bowiem odcień ten inspirowany jest właśnie kolorem czerwonym, który charakteryzuje Coca-Colę. Nic więcej nie można dodać - ideał!

/ zdjęcie: opinails.pl /

Jeśli szukacie idealnego czerwonego lakieru do paznokci to mam nadzieję,że chociaż trochę Wam pomogłam w wyborze i moja propozycja przypadła Wam do gustu. Chociaż muszę przyznać szczerze,że mi samej trudno jest zdecydować się, który odcień jest ładniejszy, czy Coca-cola red czy Big apple red. Wybór należy do Was. Jaka czerwień podoba Wam się bardziej? A może macie jakieś inne typy idealnej czerwieni na paznokciach?


46 comments:

  1. Ale piękne kolory :O Zdecydowanie się skuszę !:)
    www.llealicious.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Oba kolory piękne :-) Jakoś tak świątecznie mi się kojarzą ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi również kojarzą się ze świętami :) Chyba na ten czas najczęściej malujemy paznokcie na czerwono.

      Delete
  3. Faktycznie odcienie idealne. Big Apple Red bardziej mój.

    ReplyDelete
  4. Oba kolory są piękne, ale chyba zdecydowałabym się na Big Apple Red.

    ReplyDelete
  5. czerwień zawsze pięknie się prezentuje ;)

    ReplyDelete
  6. Bardziej podoba mi się kolor Coca - Cola ;) Nigdy nie miałam lakieru O.P.I

    ReplyDelete
  7. Big Apple podoba mi się chyba bardziej :)

    ReplyDelete
  8. Opi jedna z moich ulubionych firm lakierowych:-)
    Zapraszam
    juliasplacesfashions.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Amazing!!! And you have a great blog. Let me know if you want we follow each other by GFC, bloglovin', google+, etc. I hope so: I'll be waiting for you!!! Have a nice day!!!

    *Keep in touch ;)
    ABSOkisses!!! Fanny J. ABSOmarilyn

    Google+ | Facebook | Instagram | Twitter | Bloglovin'

    ReplyDelete
  10. rzadko maluję paznokcie na tak intensywne kolory ;)

    ReplyDelete
  11. Obie czerwienie bardzo mi się podobają :)

    ReplyDelete
  12. o tak czerwien z coca coli bardziej mi sie podoba! :)

    ReplyDelete
  13. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą, lakiery wyglądają super! Ale bardziej zachwycam się samą estetyką zdjęć, miło się ogląda :) Widać że się starasz, co jest ogromnym plusem :) Oby tak dalej!

    ReplyDelete
  14. Odważny kolor :) podobają mi się zdjęcia., takie ładne są :)
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  15. Oba wpadły mi w oko, jednak nie ciągnie mnie w stronę lakierów OPI. Wole Essie ;)

    ReplyDelete
  16. Coca-Cola Red wygląda obłędnie ;))

    ReplyDelete
  17. Lakiery OPI bardzo lubię. Czerwień często gości na moich pazurkach. :)

    Pozdrawiam i obserwuję.

    ReplyDelete
  18. Oba odcienie są świetnie;) Pozdrawiam i życzę udanego Sylwestra! :*

    ReplyDelete
  19. Szkoda, że nie pokazałeś na pazurkach, bo ładne kolorki

    ReplyDelete
  20. Najczęstszym wyborem u mnie są kolory nude.
    Obecnie jednak króluje czerwień :)

    ReplyDelete
  21. Ognista czerwień to mój ulubiony kolor. Wcześniej też używałam tych lakierów i nie powiem byłam zadowolona., Ale znalazłam jeszcze lepszą wersję, a mianowicie lakiery Vinylux

    ReplyDelete
  22. Uwielbiam czerwień na paznokciach i ustach, chętnie przygarnę obydwa odcienie :)

    ReplyDelete
  23. Like your blog very much! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    ReplyDelete
  24. Piękny kolor;) jeden z moich ulubionych;)

    ReplyDelete
  25. Świetny blog !
    Zapraszam serdecznie na swojego bloga.

    ReplyDelete
  26. Uwielbiam czerwien na paznokciach

    ReplyDelete
  27. Do mnie zdecydowanie bardziej Coca-cola red przemawia

    ReplyDelete
  28. Obie czerwienie są bardzo przyjemne. Gdybym miała wybierać to mój wybór padłby na Big Apple Red. Mi samej trudno w to uwierzyć ale od ponad 10 lat mam swój ulubiony odcień czerwienie z miss sporty - w między czasie próbowałam wielu innych, a i tak ciągle do niego wracam.

    ReplyDelete
  29. Oba odcienie czerwieni świetne, choć ja wolę ciemniejsze :) pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  30. Big Apple Red zdecydowanie wygrywa, wolę właśnie taką czerwień :) Nigdy nie miałam lakierów z tej firmy, jednak mam moją ulubioną czerwień i nie próbuję innych :)

    ReplyDelete
  31. Opti coca-cola :D fakt kolorki prezentują się rewelacyjnie. Nie wiem czemu wcześniej jakoś nigdzie nie wpadły mi w oko.

    ReplyDelete
  32. Piękna klasyczna czerwień, najlepsza na każdą imprezę.

    ReplyDelete